انجام پروژه جاوا

انجام پروژه جاوا - انجام پروژه های جاوا - آموزش زبان جاوا - آموزش java ee- آموزش جاوا

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه جاوا - انجام پروژه های جاوا - آموزش زبان جاوا - آموزش java ee- آموزش جاوا

آخرین مطالب

دیباچه

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

با سلام خدمت دوستان

اینجانب محمدرضا کارگر هستم. متولد 1364 و  فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و ۱۰ سال هست که در صنعت نرم افزار ایران بطور رسمی فعالیت میکنم. در حال حاضر هم در شرکت بیپ تونز  با سمت مدیر ارشد فنی  مشغول بکار هستم.

این وبلاگ رو ایجاد کردم برای:

  • پیدا کردن دوستان جدید (تجربه های خوبی داشتم)
  • کسب درآمد از دانسته های خودم
  • کمک به دوستان جاواکار یا جاوا دوست


تخصص های من :


Software Architectures

Desing patterns

Java 7,8

Scala

 Spring framework

Play Framework

Akka toolkit

JSP & Servlet, JSF, Primefaces, Richfaces

JPA, Hibernate

Web Services :Soap, Rest

Apache Solr

MySQL and Oracle

Tomcat

HTML, CSS, JavaScript, JQuery


از طریق ایمیل من mr.karegar at gmail dot com  میتونید با من در تماس باشید. لطفا در ایمیل هاتون ذکر کنید که از طریق وبلاگ با من آشنا شدید.

لینکدین من

  • محمد رضا کارگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی